Hoe fout 8504 in Norton 360 op te lossen?

 Als u een Norton 360-gebruiker bent, moet u deze fout 8504 af en toe zijn tegengekomen. Windows 10-gebruikers zien deze fout voornamelijk. Norton-antivirus beschermt het systeem tegen malware- en virusaanvallen door de installatie van bestanden door browsers of derden. Welk besturingssysteem of welke versie van Windows u ook gebruikt, u hebt aanvullende antivirussoftware nodig om uw machine te beschermen tegen dergelijke malware-aanvallen. Net als andere tools kan deze antivirus de gebruiker echter soms lastig vallen. Fout 8504 kan om verschillende redenen optreden. Enkele van de redenen zijn-

  • Beschadigde installatie - In sommige gevallen krijgt u deze foutmelding omdat het installeren van een beschadigd bestand het standaard verwijderingsproces verstoort. In deze situatie zou u het probleem moeten kunnen oplossen door een gespecialiseerd Norton Remove & Reinstall-hulpprogramma uit te voeren om elke Norton-component met geweld te verwijderen en opnieuw te installeren.
  • 3rd-Party AV Conflict- Als uw systeem een ​​beveiligingstool van derden heeft, is de kans groot dat u deze fout tegenkomt in Norton. Het wordt niet aanbevolen om twee verschillende antivirusprogramma's in een systeem te hebben. U kunt het probleem oplossen door de conflicterende AV-suite of AV-scanner van derden te verwijderen uit het menu Programma's en onderdelen.

Als u met deze fout wordt geconfronteerd, kunt u het beste contact opnemen met Norton ondersteuning voor hulp. Het is heel gewoon om twee gedachten te hebben voordat je het probleem alleen oplost. U kunt echter vrij zijn van deze fout wanneer u verbinding maakt voor hulp.

Het Norton-ondersteuningsteam helpt u stap voor stap bij het oplossen van deze fout en andere problemen. Naast de teamhulp hebben we enkele belangrijke en handige stappen genoemd om Norton-antivirusfout 8504 op te lossen.

Sommige van de stappen zijn

  • Schakel uw systeem in om de antivirustool te verwijderen.
  • Druk op Windows+R en typ de opdracht Uitvoeren op het vak.
  • Typ “appwiz. cpl" in de daarvoor bestemde ruimte en druk op enter.
  • Hier ziet u alle geïnstalleerde programma's op het systeem, samen met Norton Antivirus.
  • Selecteer de optie "Verwijderen" of "Verwijderen".
  • Volg de exacte instructies die op uw scherm verschijnen om de tool te verwijderen.
  • Nadat het hulpprogramma is verwijderd, start u de pc opnieuw op en installeert u het hulpprogramma opnieuw. 

Veel gebruikers kwamen de 8504-fout tegen en hebben gemeld dat het gebruik van de bovenstaande stappen van het Norton Remove and Reinstall-programma de fout volledig heeft opgelost. Dit unieke programma is ter plaatse gemaakt, vooral wanneer de tool moeilijk te verwijderen is met behulp van standaardmethoden.

Als u nog steeds met de bovenstaande fout wordt geconfronteerd of als u de tool niet opnieuw kunt installeren,het Bellen Norton Belgie ondersteuningsteam via het nummer dat op de site wordt vermeld voor hulp. 

gerelateerde artikelen 

Hoe Norton inactieve scan op achtergrond uitschakelen? 

Popular posts from this blog

Hoe Norton Password Manager inschakelen?

Hoe Norton toestaan om een bestand te downloaden?